• pexels-anamul-rezwan-1145434
  • pexels-guduru-ajay-bhargav-977526

L'acciaio ondulatu galvanizatu hè un pocu

https://www.cnstarsteel.com/products/

In u 2020, aghju lasciatu u mo scrivania in Amber Westerman Building Design è hà cuminciatu à custruisce a mo propria casa. Questu hè un 1208 piedi quadrati. Aghju cuncepitu è ​​​​spartitu cù più di 500 persone e case di dimostrazione super-insulate, tutte elettriche, net zero di u casa aperta chì aghju ospitu durante è dopu à a custruzzione. Sottu sò i temi chì copre in a mo infurmazione nantu à l'edificazioni residenziali d'altu rendiment.
I fundazioni Slab eliminanu i costi è i prublemi di l'impermeabilizazione di i sotano - soprattuttu in i zoni cù tavule d'acqua alta. Aiuta à ottene energia solare passiva in l'invernu è mantene a casa fresca in l'estiu.
I platti sò posti in dui livelli di 2 "trays.XPS sheet foam (R-20) hà staggered joints. Frost protection hè un muru di cimentu standard di 8 inch grossu cù a basa di a linea di fretu.
A barriera di vapore direttamente sottu à a lastra serve un scopu duale cum'è una barriera d'aria. Hè cuperta longu è sopra u muru ghiacciatu induve hè incrustatu in perle di u sigillante M-1 low VOC di ChemLink, poi piegate sottu à a basa di fangu è taped à u rivestimentu di u muru per creà una barriera d'aria cuntinua.
I lastri sò stati putenziati è segati à lunghezze di 10 piedi un ghjornu dopu. 10 feet.part per cuntrullà u cracking.It hè stata lasciata per sei mesi, pulita è incisa cù l'acidu clorhidric, è dopu rivestite cù un sigillante chjaru eco-friendly in u primavera quandu a temperatura di a superficia righjunghji 60 ° F.
Sottu a lastra hè una strata di 6 "spessu di petra chjara (senza fine) chì drena à l'esternu attraversu un canali di 4". U tubu di PVC deve esse pruvatu per u radon in u futuru.
Aghju sceltu u muru doppiu stud perchè hè faciule da capisce, faciule da custruisce, è u materiale utilizatu hà una impronta di carbonu in prima.
I mura sò 11-3⁄4 "di grossa è 24" per i mura di carica esterna 2 × 4. U centru hè unitu à i mura interni 2 × 4 da 48 "plywood gussets.vertical center.
Per evità materiali tossichi è rinfurzà u sigillo di l'aria, aghju utilizatu 2 × 4 tavule di cedru rossu occidentale nantu à i guarnizioni EPDM di Conservation Technology (invece di a tradizionale 2 × 4 piastra di basa trattata à pressione posta nantu à un sigillu di schiuma).
Per aghjustà a resistenza di u ventu, aghju scambiatu l'ancore di solitu da Simpson's 3 "Titen screw anchors.48" square plate washer.center.After a stallazione, aduprate ChemLink's M-1 Low VOC Sealant per riempie a piastra di basa interna à a lastra.
I muri sò densamente pieni di cellulosa (R-45) dopu à MemBrain di Sureteed (una membrana variabile di vapuri) è 1/2-in.EcoSmart Drywall di USG. U ritardante di vapore pende longu, è u seccu hè 6 inch più cortu à u fondu di ognunu. Finestra è in cima di ogni sezione di u muru, chì furnisce assai spaziu per a manguera di soffiante di cellulosa. Aduprate DuraSil di ChemLink, un adesivu di silicone non tossicu è pocu odore, per sigillà i ritardanti di vapore à i frames è i penetrazioni meccaniche. micca drywall) hè una barriera d'aria interna.
Aghju sceltu a cellulosa perchè ùn ci hè micca altru materiale insulating chì cunsuma menu energia per pruduce, usa più cuntenutu riciclatu, hè biodegradable, è hè menu tossicu per l'omu è l'animali (escludendu materiali diretti cum'è paglia o materiale di legnu da a Terra). sottoprodotto di una cartiera in u nord di Wisconsin.
Rivestimentu di u muru esternu aghjurnatu à 5/8 ". Tape the plywood and seams with 3M-8067.Nail pattern grown from code minimum to 4 inches.Centered on ends/edges and 6 inches.Center di u campu per aumentà a resistenza di u ventu.Plywood hè a barriera d'aria esterna.
U tettu hè custruitu cù 24-inch corda parallele trusses.Center - 24 inches.Energy Heel - À traversu l'larghezza di a casa. Sò fissati à u muru di u quadru esternu cù i viti di truss SDWC di Simpson. Avemu custruitu un slot di ventilazione (u spaziu d'aria). utilizatu per ventilà l'assemblea di u tettu) in situ installendu 1 × 2 unghie nantu à ogni faccia di a corda superiore per sustene un split 22-1/2 "largu 1/2". cù asfaltu) sò boni è faciuli di manighjà sopra. I chutes sò aperti à l'eaves è rake soffits chì sò ventilati attraversu pannelli di slot 1 × 4.
Cum'è cù i muri esterni, i barrieri d'aria MemBrain di Cureteed è i ritardatori di vapore intelligenti sò stati installati prima di l'insulazione - in questa applicazione, un spaziu di entrata di 12 inch hè stata lasciata in u mità di u tettu. Puderia vede a fine di a manguera cum'è ch'ellu riempia ogni compartment.Fiberboard sopra è steam retarder / drywall sottu formanu una cavità sigillata di 22 "deep densamente imballata cù cellulosa (R-82). Fiberboard ùn hè micca qualificatu com'è materiale ermeticu, ma hè hè abbastanza forte per imballà densamente. Hè traspirante è prutegge l'insulazione da a polvera è i bug.
Cume, un ritardante di vapore (micca drywall) hè una barriera di l'aria interna. Aduprate DuraSil di ChemLink per sigillà cuciture è cornici di travaglii. A muratura di u tettu hè una scusa - i partizioni sò stallati dopu. L'unità usa 5/8 inch. Thick. 12' long boards to minimize the number of seams. The gap access was later cover by 1/2 inch. Thick drywall, so seam feathering hè più faciule.
A guaina di u tettu hè stata ancu aghjurnata à 5/8".5 plywood plywood cù un mudellu di spike aumentatu da u codice minimu à 4".Centratu nantu à l'estremità / bordi è 6 inches.Center di u campu per aumentà a resistenza di u ventu.
Un tettu di 12"3 ùn hè micca u spaziu ideale per i pannelli solari à questa latitudine, ma m'hà datu u tettu inclinatu chì vulia senza un muru chì hè troppu altu daretu. simpricimenti clips nant'à i seams standing.Nisunu di i cumpunenti sistemu PV penetre u tettu.Steel pò durà decennii di più cà pannelli.
U tettu ùn hà ancu micca penetrazione meccanica.Ductwork è ducts / ventilatori di ventilazione lascianu i mura.In listessu modu, u tettu ùn hè micca penetratu.Inveci di un tettu o pò luce, aghju optatu per un colgante chì pende da un socket di muru.Questu hè un persunale persunale. preferenza estetica, ma ùn eliminà a putenziale fuga di l'aria è u spustamentu di l'insulazione. Ùn ci hè bisognu di preoccupassi di cablaggio, insulating u tettu è drywall prima di installà partizioni ùn hè micca un prublema.
Inseme, sti sistemi formanu alcuni di i blocchi di custruzzione fundamentale, è e case d'alta prestazione sò custruite di più in più regularmente - perchè travaglianu. A mo casa hè assai efficienza energetica, cunfortu termicu, sana per vive, è assai altri attributi.
Features cumu elevà una casa di quadru posteriore;trim deck scale;custruì un sistema di almacenamentu d'arnesi mobili;è più.
Amparate à misurà, tagliate è custruisce frames di finestra fatti di PVC perforatu, legnu solidu, polygrey, o qualsiasi materiale di molding cumuni. In più, uttene cunsiglii per una stallazione pulita è sicura.
"Aghju amparatu assai grazia à l'articuli searchable in u situ web di FHB. Puderaghju cun fiducia chì vogliu esse un abbonatu per a vita ".- MK
Diventate un membru è uttene accessu immediatu à millaie di video, how-tos, recensioni di strumenti è funzioni di cuncepimentu.
Ottene l'accessu cumpletu à u situ à cunsiglii di l'esperti, video cumu, recensioni di codice, è più, è ancu riviste stampate.


Tempu di Postu: Apr-27-2022

lnicia una conversazione

Cliccate nantu à u cullaburatore chì desee chì leatienda.

U nostru squadra risponde à pocu minuti.