• pexels-anamul-rezwan-1145434
  • pexels-guduru-ajay-bhargav-977526

Vantaghji di bobina d'acciaio galvanizatu, Fornitori

Descrizzione

In ordine per impediscenu currusioni nant'à a superficia di a piastra azzaru à allargà a so vita serviziu, pudemu chjappà cù una strata di zincu, cusì creanu u nostru pruduttu Steel Sheet in Coil alvanized.

A bobina galvanizzata hè immersa in un bagnu di zincu fusu per aderisce una lamina d'acciaio zincata à a superficia.Attualmente, hè pruduciutu principarmenti da un prucessu di galvanizazione cuntinuu, vale à dì, una piastra d'acciaio in spirale hè continuamente immersa in una cisterna zincata per furmà una lamiera d'acciaio galvanizzata.Hè ancu pruduciutu da u caldu dip, ma subitu dopu chì hè cacciatu, hè riscaldatu à circa 500 ° C per furmà un revestimentu di lega di zincu è di ferru.Stu rollu galvanizatu hà una bona aderenza è saldabilità di u revestimentu.

02 (2)

1.Beautiful superficia, brillanti è culore d'argentu, chì pareanu più texturizati quandu esposti à u sole.

2.Convenient custruzzione è stallazione, riduce u travagliu di stallazione è trasportu, accurtà u periodu di custruzzione.

3.Pudete adattà a lunghezza à i vostri bisogni, saldatura faciule, simplice ma durable.

4.Pesu ligeru, alta forza, repellente à l'acqua, bonu rendiment sismicu.

5.Anti-corrusione, rinfurzà a peculiarità, largamente usata in diverse strutture di custruzzione.
artighjanu

02 (1)

1 Passivazione

A strata galvanizzata hè passivata per riduce l'occurrence di rust (rugginu biancu) in cundizioni d'almacenamiento è trasportu umidi è caldi.Tuttavia, a resistenza à a corrosione di stu trattamentu chimicu hè limitata è, in più, impedisce l'aderenza di a maiò parte di i rivestimenti.Stu trattamentu ùn hè generalmente micca usatu in rivestimenti di zincu-ferru.Fora di a superficia liscia, cum'è una rutina, altri tipi di revestimenti galvanizzati sò passivati ​​da u fabricatore.

2 Oliatu
L'oliatura pò riduce a corrosione di i platti d'acciaio in condizioni di almacenamentu umitu è ​​di trasportu, è ricuperà i platti d'acciaio è e strisce d'acciaio dopu u trattamentu di passivazione cù l'oliu riducerà ancu a corrosione in condizioni di almacenamento umido.A capa d'oliu deve esse capaci di esse eliminata cun un degreaser chì ùn dannu micca a capa di zincu.

3 sigillu di pittura
Un effettu anti-corrosione supplementu, in particulare a resistenza di l'impronta digitale, pò esse furnitu appiendu un film di revestimentu organicu trasparente assai sottile.Migliora a lubricità durante u modellu è agisce cum'è un primer aderente per i strati successivi.

4 Fosfatazione
Per mezu di u trattamentu di fosfatazione, i fogli d'acciaio galvanizzati di varii tipi di rivestimenti ponu esse rivestiti senza trattamentu supplementu eccettu per a pulizia normale.Stu trattamentu pò migliurà l'aderenza è a resistenza à a corrosione di u revestimentu è riduce u risicu di corrosione durante u almacenamentu è u trasportu.Dopu a fosfatazione, pò esse usata cù un lubricante adattatu per migliurà e proprietà di mudificazione.

5 micca trattatu
A lamiera d'acciaio è a striscia d'acciaio furnita in cunfurmità cù questu standard ùn ponu micca esse passivate, oliate, pittate o fosfatate è altri trattamenti di superficia solu se l'ordine richiede micca trattamentu è hè rispunsevule per questu.


Tempu di Postu: Mar-10-2022

lnicia una conversazione

Cliccate nantu à u cullaburatore chì desee chì leatienda.

U nostru squadra risponde à pocu minuti.